پویش "الی بیت‌المقدس" در سیستان و بلوچستان آغاز شد

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پویش "الی بیت‌المقدس" امروز با پیاده‌روی نمادین به سوی کربلا و قدس در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

به گزارش سراج24، حسن نوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بیماری کرونا موجب شده تجمعات به مناسبت‌های مختلف منتفی شود و شاید هیچکس تصور نمی‌کرد حرم‌های مطهر روزی تعطیل شود.

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کرونا همه مراسم‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده، افزود: روز جهانی قدس هم که هر سال همه نگاه‌ها را به طور ویژه به مسئله فلسطین مظلوم معطوف می‌کند هم از این قاعده مستثنا نبوده و در پی شیوع کرونا تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

هدف از برچسب‌زنی علیه اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی قدس چیست؟

هشدار به دشمن آمریکایی - صهیونی: از پس مقاومت برنمی‌آیید

۶۳ سال ایستادگی | روایتی که هنوز در خیابان ادامه دارد